Παρασκευή, 27 Ιουνίου 2008

Μονόγραμμα.


"Πενθώ τόν ήλιο καί πενθώ τά χρόνια που έρχονται
Χωρίς εμάς καί τραγουδώ τ’άλλα πού πέρασαν
Εάν είναι αλήθεια

Μιλημένα τά σώματα καί οί βάρκες πού έκρουζαν γλυκά
Οί κιθάρες πού αναβόσβησαν κάτω από τα νερά
Τά "πίστεψέ με" και τα "μή"
Μιά στόν αέρα μιά στή μουσική"


Για μια ακόμα φορά αναφέρω στίχους από το Μονόγραμμα του Ελύτη, που τόσο αγαπώ.



Δεν είμαι στις καλές μου.

Απέχω από πολλά, μα δεν το επέλεξα.

Συγκινούμαι, ερωτεύομαι, αγαπάω,
συγχωρώ, δε συγχωρώ και προχωράω.

My name is Anne,
Mary Anne.

Παιδί ενός παράλογου ονείρου.
Πεποιθήσεων αμετάβλητων και συντηρητικών.

Συνεπής στη διαφορετικότητά μου
και στην αντανάκλαση του μοναδικού μου Εγώ
στον καθρέπτη μου.

"Τίποτα δεν τελείωσε ακόμα
Όσο ζούμε και αναπνέουμε."

Η λέξη "ποτέ" δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό μου.
Διαγράφτηκε κι αυτή μαζί με το "πάντα".
Μαζί με μια αιωνιότητα που σιγά σιγά τα φώτα της
σβήνουν.. χάνονται...

Όταν βάζεις το χέρι σου στη φωτιά
Θα καείς κι αυτό είναι σίγουρο.
Και ο χρόνος δεν είναι γιατρός για όλα.








Ίσως το blog να οδεύει στο τέλος του..ίσως και όχι.
Ποτέ όμως δεν λέω ποτέ.
Δεν αποκλείω τίποτα στη ζωή μου.
Είναι όλα ρευστά.


2 σχόλια:

Μαργαρίτα είπε...

Κερασάκι μου.. <33

Δε μπορώ να σε βλέπω λυπημένη!!
Στη ζωή εναλλασονται οι χαρές και
οι λύπες.. καλό είναι ο άνθρωπος
να βρίσκει τις ισορροπίες και να
χαίρεται με τα απλά πράγματα!!

Τι σου λείπει.. λοιπόν;;
Την υγεία σου..την έχεις!
Ανθρώπους να σ' αγαπούν..έχεις!
Όλη τη ζωή μπροστά σου..έχεις!
Μη σε παίρνει από κάτω!!

Άντε.. για σκάσε μου ένα από εκείνα
τα υπέροχα χαμόγελα που ξέρεις!!
:)) :))

Έεεετσι μπράβο!! Τώρα φεύγω ήσυχη!

Υ.Γ. και κάτι πρωτότυπο...
Τα πιο γλυκά φιλιά μου!!! ****
:Ρ :Ρ

*MArY_AnnE* είπε...

....Μαργαρίτα.....
το σκασα αυτό το χαμόγελο που λες...!
Και είσαι υπεύθυνη εσύ γιαυτό!
Συμφωνώ σε αυτά που λες και τα λέω κι εγώ στον εαυτό μου.Εχω πλήρη επίγνωση του τι έχω κ δεν αξιοποιώ για να αισθάνομαι καλύτερα. Απλά λόγω κάποιον γεγονότων μου αποσπάται η προσοχή μου σε αυτά κι όλο τα ξεχνάω!
Κακώς βέβαια αλλά γιαυτό είναι οι φίλοι, για να μας τα θυμίζουν!


Και τα δικά μου φιλιά!
Αυτή τη φορά στα δίνω μαζί με δροσιά και πολλά παγάκια γτ προβλέπονται πολλές ζέστες γλυκιά μου!!!