Τρίτη, 24 Ιουνίου 2008

άγχος + ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!

Μόλις συνειδητοποίησα......


ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 24 ΙΟΥΝΙΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ!!!



Damn you exams!!!!!!

{ Και να πέρναγα και κανα μάθημα, καλά θα ήταν!
Αλλά όλα στη ζωή είναι μια ισορροπία.
Πέρσυ τα πέρασα ΟΛΑ τα μαθήματα, μηδενός εξαιρουμένου.


Φέτος δεν πέρασα κανένα μάθημα, με ορισμένες εξαιρέσεις-μαργαριτάρια που κατάφερα τα καλύτερα! Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά!!!

Εναποθέτω τις ελπίδες μου στο τελευταίο μάθημα, που αν δεν με πιάσει η τρέλα του καλοκαιριού, μπορεί και να το περάσω! }





Κανονίστηκαν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και οι διακοπές μου!

Αρχικά θα πραγματοποιήσω ένα tour στα νησιά του Σαρωνικού!

Υδρα-Πόρος-Αίγινα-Σπέτσες!



Θα περάσω και από το Αγγίστρι που πρόσφατα έμαθα πως είναι ένας μικρός παράδεισος!

Έδρα μου σε όλο αυτό θα είναι ο Γαλατάς!

Οι διακοπές θα συνεχιστούν με μια εκτεταμένη διαμονή στον Πόρο και τακτές εκδρομές στην Αίγινα το επόμενο σουκου από αυτό του tour.

Σκέφτομαι να περάσω και για έναν απογευματινό καφέ από τα Μέθανα και από το Πόρτο Χέλι!

Εν συνεχεία, λέω να πάω και μια βόλτα στο νησί μου, να δω τι κάνει, αν μεγαλώνει, αν πληθύνανε οι γκέϊ, οι λεσβίες, οι ανώμαλοι, τα ψώνια, οι πλούσιοι, και αν συνεχίζουν όλοι αυτοί να βρωμίζουν τις παραλίες μας και γενικά να πάρω μια γερή δόση Μυκόνου!


Τέλος, θα αράξω στην παραλία κάποιου Αιγαιοπελαγήτικου νησιού, δεν ξέρω ακόμα σε ποιο, και θα απολαύσω τα σορμπέ μου πλάι στο κύμα, αγναντεύοντας τις ομορφιές του Αιγαίου!


Απαραίτητα για τις διακοπές: Καπέλο, αντιηλιακό, μαγιώ, πετσέτα, ψάθα, σαγιωνάρες, γυαλιά ηλίου, κινητό, φωτογραφική, Mp3, νερά, Μικροοικονομία, Διεθνής Οικονομική, Τραπεζική, Οικονομετρία, κέφι, χαρά, χαμόγελο και την κατάλληλη παρέα!



Εφοδιασμός: Πολλά φρούτα, καλοκαιρινά ελαφριά φαγητά που και που, χυμοί και πολλά κοκτέιλς για να ανεβαίνει η διάθεση!!!









Αχ.... Λίγες μέρες μείνανε ακόμα!
Μετά από έναν καταπιεστηκό χειμώνα, ήρθε η ώρα να αφεθούμε στην δείνη του ατελείωτα ξέγνοιαστου καλοκαιριού!




Αααα και δεν σας αφήνω εγώ!
Έχω φωτός να ανεβάζω από κάθε μέρος! Ακόμα και στις διακοπές δε με χάνετε!

So stay tuned!!!








*kisses*

3 σχόλια:

Εξύμνος είπε...

Μιλαμε για τρελο tour!! Μπραβο μπραβο!! Θα παρακολουθω τις εξελιξεις μεχρι τις 29 Ιουλιου που θα την κανω κι εγω αλλα δυστυχως εμενα θα με χασετε για 25 μερες.

Keep up!!

*MArY_AnnE* είπε...

Ναι ναι! Κέφι να υπάρχει! Σε ευχαριστώ!
Γιατί όμως βρε καλό μου να σε χάσουμε? Δεν έχει εκει πέρα κανένα ιντερνετ καφέ? Κανένας γνωστός σου δεν έχει ιντερνετ?
Ούτε κινητά δεν πιάνουν εκεί?
Τι στο καλό??!!!!
Αααχ... μη με ακούς!
Αφού έχεις το προνόμιο των τόσων ημερών διακοπών... άσε εμάς τους σκληρά εργαζόμενους να λιώνουμε στην Αθήνα μες στο κατακαλόκαιρο κι εσύ πήγαινε να διακσεδάσεις!!!

Φιλιά πολλά!

marionettie είπε...

Να πας και να περάσεις τέλεια! Και ξέχνα λιγάκι τα μαθήματα! Φιλιάαααα!