Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2008

Αμαν πια!

Χτες έδωσα το μάθημα που διάβαζα όλο το εξάμηνο!

Ναι ναι!

Σκατά τα πήγα!

Δεν άκουσα τη φωνή μέσα μου που μου έλεγε ότι η άσκηση μιλούσε για καρτέλ!

Και όπως είναι φυσιολογικό, θα το δίνω και αυτό μαζί με όοοοολα τα υπόλοιπα!

Δεν πειράζει όμως, γιατί από εκεί που θα βαριώμουν μέσα στον Αύγουστο που όλοι θα είχαν φύγει, τώρα θα έχω κάτι σημαντικό να κάνω!



Καλοκαιράκι έξω κι εγώ βαριέμαι να διαβάσω... Αλλά δεν έχω να κάνω και τίποτε άλλο!

Ούτε μπάνια, ούτε ξενύχτια, ούτε βόλτες... Εδώ ούτε δουλειά δεν πηγαίνω!

Οι γνωστές απεργίες του ΟΤΕ!



Παρόλαυτα... βλέπω φωτός .. και σας παραθέτω τις καλύτερες!!!




Enjoy splashes and weirdos!



















*kisses*


4 σχόλια:

Εξύμνος είπε...

πολυ καλες!!

*MArY_AnnE* είπε...

thank u sweetheart!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Στην τελευταία η σκιά του παιδιού δεν μου πολύαρέσει. θεωρώ οτι έχει λάθος γωνία σε σχέση με την σκιά στην αριστερή μεριά, εκεί που κάνει εξόγκωμα ο τοίχος.

Η δεύτερη τα σπάει

*MArY_AnnE* είπε...

Εγώ πάλι καλή τη βλέπω!
Αλλά κάτι παραπάνω θα ξέρεις εσύ από τα τόσα που σας μαθαίνουνε στο ίδρυμά σας!

Τα φιλιά μου!