Κυριακή, 15 Ιουνίου 2008

Τσαφ τσουφ

Το τρένο περνά.

Οι ώρες παιρνούν κι εγώ δεν έχω όρεξη....




Πρέπει όμως να διαβάσω, όπως πολύ σωστά μου τονίζετε όλοι!

Ναι κύριοι.. μη βαράτε! Θα το κάνω!



Αυτή την εικόνα έχει αυτή τη στιγμή το γραφείο μου......




Θέλω να τα ανοίξω.. Αλλά δεν ξέρω το πότε!

Μάλλον, όπως έχει προλεχθεί.. από Σεπτέμβρη θα ανοιχτούν μου φαίνεται!





ΥΓ: Σκατά τα πήγε η Εθνική!!!
Είμαστε κ οι πρώτοι χασογκόλιδες!!!

Να δω τι θα το κάνουνε τώρα όλο αυτό το πρόμο που έχει γίνει στα ελληνικά κανάλια με την Εθνική!

4 σχόλια:

LOCKHEART είπε...

Mε το καλό το άνοιγμα των βιβλίων ...δυσκολο ε..; κουράγιο..

Οσο για την εθνική όπως έλεγε και μια εφημερίδα:

"2004 ονειρα, 2008 εφιάλτες"

φιλια

Wolfgirl είπε...

Γεια σου γλικό μου κεράσακι....Τί κανεις? Εχω να μπω και καιρό λόγο των εξετάσεων...Καλο διάβασμα και καλό κουράγιο...Ναι πράγματι η εθνική μας τα πήγε χάλια...

*MArY_AnnE* είπε...

Καλησπέρα Lockheart!
Πολύυυ δύσκολο το άνοιγμα...
Αλλά πρέπει..!
Σε ευχαριστώ για το κουραγιο!
Όσο για το σλόγκαν.. πολύ πετυχημέν θα έλεγα!

Τα φιλιά μου!!!





Wolfgirl οο!!!
Καλως μας βρήκες πάλι!
Πως πήγαν οι εξετάσεις?
Εγώ τώρα αρχίζω εξεταστική... Πίκρα... Ατελείωτες ύλες..
Σε ευχαριστώ κ εσένα για το κουράγιο!

Φιλάκια πολλά!!!

Sir. Stefanos είπε...

Καλό κουράγιο!!!!!!!!!!!
Τα κεφάλια μέσα για τώρα έτσι ώστε μετά να είσαι τελίος ήρεμη!!!