Παρασκευή, 13 Ιουνίου 2008

Ζέεεεεστηηηη!!!

Ζέστη ζέστη!!!!!!

Σκάω εγώ, σκάει κ ο τζίτζικας στην Αθήνα...

Δε σκάω βέβαια μόνο από τη ζέστη, αλλά και από τη βαρεμάρα!

Πίκρα!

Να έχει τέτοιο καλό καιρό έξω, ιδανικός για μπανάκια και παιχνίδια στην παραλία κι εγώ να κάθομαι μέσα...

Αυτό είναι άδικο!!!

Κι έχω να διαβάσω ένα κάρο πράγματα!

Και πότε θα προλάβω μου λες?

Με βλέπω το Σεπτέμβρη να δίνω 800 μαθήματα!

Αλλά τι να κάνω? Καλοκαιράκι! Halloooo!

Θέλω διακοπές!

Θέλω βόλτες στην παραλία!

Θέλω βόλτες στην Παραλιακή!!!

Θέλω ξενύχτια!

Θέλω Envy και Baloux!!!

Θέλω να περάσω καλά αυτό το καλοκαίρι! Πραγματικά!

Θέλω τους φίλους μου!

Και βασικά θέλω να ηρεμίσω από όλα αυτά που απασχολούν το μυαλό μου, θέλω να τα αφήσω πίσω. Αρκετά πια. Πολύ τα σκέφτηκα. Πάμε για άλλα τώρα.




Βασικά θέλω να μου πείτε που σκέφτεστε να πάτε διακοπούλες!!!!

Θέλω να μου πειτε τα σχέδιά σας για φέτος το καλοκαίρι!!!

Έχω κ εγώ να σας πω.. σε κάποια από τις επόμενες αναρτήσεις μου βέβαια!

Πολλάααα έχω να πω!!!

Λίγη αναμονή μόνο!!!!








*kisses*

6 σχόλια:

mad2luv είπε...

αυτο που καθε σεπτεμβρη δινουμε τα κερατα μας ακομα δεν το εχω καταλαβει..χαχα..

Kostas είπε...

oeoo. wraio to post..kala na pernate kai o septemvrios as perimeni....xixi

Εξύμνος είπε...

για διακοπες να υπαρξει αναρτηση τις επομενες μερες... μεινετε συντονισμενοι

Διαβαζεις ε??? Κουραγιο!!
Πρεπει να αρχισω κι εγω ρε γαμωτο...

Stiliano είπε...

Καλημέρα
εντάξει, ζόρικα χρόνια αυτά, αλλά θα σου μείνουν, θα τα θυμάσαι κάποτε με νοσταλγία.
Διακοπές; Αν και ζω σε τόπο διακοπών, κάποια βδομάδα θα επιχειρήσω να αλλάξω περιβάλλον. Που; ούτε ξέρω. Περμένω με ανυπομονησία να αποφασίσουν οι δικοί μου, για να τους το προτείνω μετά εγώ.
Πολλά πολλά φιλιά!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

..εγώ καλή μου 2 Αυγούστου φεύγω για Πάρο!!!θα επιστρέψω στις 09 του ίδιου μήνα.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

καλό τριήμερο!!!!!!!!!!!!!!!!!

*MArY_AnnE* είπε...

@ mad2lv: Ασε.. ούτε κι εγώ.. αλλά δεν με νοιάζει! Προτιμώ τότε, παρά τώρα που είναι ντάλα καλοκαιράκι!
Φιλάκια!


Καλησπέρα Κώστα! Σε ευχαριστώ!
Αυτό λέω κι εγώ..!
Τα φιλιά μου!


Εξύμνε μου θα υπάρξει!
Θέλω να σας ακούσω που θα το περάσετε το καλοκαιράκι σας!!!
Φιλιά!


Στέλιο μου!
Τυχερούλη! Τέτοιες μέρες εσύ εκεί φαντάζομαι.. όλο μέσα στη θάλασσα θα μπορείς να περνάς τη μέρα σου!
Αυτή τη βδομάδα που θα επιχειρήσεις να αλλάξεις περιβάλλον.. μην το επιχειρήσεις στην Αθήνα...
Βραζει ο τόπος ήδη...!
Τα φιλιά μου!!!


Ζαχαρούλα μου! Πω πω πω!!!
Τι όμορφα! Πάρος! Δεν έχω πάει αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα!
Σιγουρα θα περάσεις πανέμορφα!!!
Καλό τριήμερο λοιπόν!
Φιλιάαα!!!