Σάββατο, 21 Ιουνίου 2008

At the CLUB



Ραντεβού σε πολύ γνωστό club της Παραλιακής, κάποια ώρα μετά τα μεσάνυχτα.



Το μαγαζί στην αρχή ήταν ψιλοάδειο...



Στην συνέχεια γέμισε ασφυκτικά και στο τέλος είχε το σωστό κόσμο!



Μέσα στο διάστημα παραμονής μου εκεί είδα τα απίστευτα!



Καταρχάς, υπήρχαν πάρα πολλά παιδιά. Λυκείου και κάτω. Ντυμένα τα περισσότερα σαν 30άριδες.



Οι κοπέλες στη σημερινή εποχή έχουν την εντύπωση, πιστεύω, πως όσο πιο λίγα ή πιο κοντά και πιο στενά ρούχα φοράς, είσαι κάτι!!!



Εντάξει κοπελιές, κι εγώ φόραγα κοντό σορτσάκι.. αλλά όχι και ξέκωλο!



Άσε που κανένας δε χόρευε.. Όλοι ήταν με ένα τσιγάρο στο στόμα και αλληλοχουφτονώνουσαν!



Μετά... λίγο πιο δίπλα μας, ήταν μια παρέα, μάλλον ελληνο-ξένοι, από αμερική, οπου μια κοπέλα με ένα αγόρι μόνο που δεν απαυτωθήκανε μπροστά μας!!!



Πολύ κόσμια πράγματα γινόντουσαν εκεί μέσα σας λέω!



Παραδίπλα, ήταν μία που είχε ντυθεί Μαντάμ Σουσού! Είχε βάλει στον κότσο της κάτι σαν τούλι, φόραγε ένα μάξι μαύρο φόρεμα και κρατούσε -στο Θεό σας!- μια μαύρη βεντάλια από πούπουλα!!! Και όλα αυτά ΜΕΣΑ ΣΤΟ CLUB!



Εντωμεταξύ σάουνα μέσα! Έβραζε ο τόπος! Και αυτοί οι αθεόφοβοι.. ούτε μια στάλα airconditioning!



Προς το τέλος της βραδιάς αποφασίσαμε να πάμε στην παραλία έξω από το club να χορέψουμε κ να πλατσουρίσουμε τα πόδια μας. Μετά από ένα λεπτό σκάνε οι φουσκωτοί να μας πούνε ότι δεν επιτρέπεται αυτό και να φύγουμε αμέσως από κει. Στο δρόμο προς το club ο ένας από αυτούς βάζει το ακουστηκό στο αυτί και λέει: "Εντάξει Μάκη, όλα είναι υπό έλεγχο."
ΟΚ φιλαράκι, δεν είχαμε σκοπό να βάλουμε βόμβα στο μαγαζάκι σου!
Απλά είπαμε να διασκεδάσουμε λιγάκι!



Τσ τσ τσ τσ.... μετά από αυτό σηκωθήκαμε κ φύγαμε.







Παρόλαυτα, εγώ πέρασα όμορφα! Και το σέρβις ήταν καταπληκτικό!
Η μουσική ιδανική για τη διάθεσή μου και η παρέα πολύ ευδιάθετη!














Το καλοκαιράκι μπήκε για τα καλά και έχω σκοπό να μην το αφήσω ανεκμετάλευτο!
Σήμερα φυσάει και αύριο ίσως περισσότερο, μέρες ιδανικές για surfάκι!
Όσοι πήγατε για μπάνιο, καλά κάνατε!
Και όσοι δεν πήγατε, κακώς! ...εγώ είμαι μέσα σε αυτούς που δεν πήγαν.
Διότι τώρα διαβάζω... Δεν ξέρω πως θα πάει αυτό το μάθημα.. αλλά θέλω να πάει πολύ καλύτερα από το προηγούμενο!









*kisses*

16 σχόλια:

faraona είπε...

Αντε κουραγιο ,καλη επιτυχια στο επομενο,και μετα βουτιες.
Τα φιλια μου

*MArY_AnnE* είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!

Φιλία!

Μαργαρίτα είπε...

Καλή επιτυχία κερασάκι!!!!!!

Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

(Ποιός σου είπε ότι όλες οι 30ρες
φοράνε κοντά,στενά και ξέκολλα;)))

Εγώ θα διαφωνήσω αν και κακά
τα ψέματα ίσως είμαι η εξαίρεση
του κανόνα :Ρ :Ρ

antarths είπε...

αυτά ειναι πράγματα του σατανα :)

Εξύμνος είπε...

Ποιος Μακης?? Ο ΜΑΚΗΣ?? Μονο αυτος θα μπορουσε να ξερει οτι εισατε εκει!! Γιατι ολα τα ξερει Ο Μακης...

καλα κουραγια... αν και δεν βλεπω να κακοπερνας...

*MArY_AnnE* είπε...

Μαργαριτούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Και το 30αριδες δεν πήγαινε στις κοπέλες τόσο πολύ, όσο στα αγόρια που όλα είχανε έρθει μέσα στο κατακαλόκαιρο κουστουμαρισμένοι, με γραβάτα, σακάκι και μακρυμάνικο πουκάμισο!
Εγώ θα τα είχα πετάξει όλα αν είχα ντυθει έτσι από τη ζέστη!
Τα φιλιά μου!!!

*MArY_AnnE* είπε...

Καλήσπερα Αντάρτη!
Εντελώς όμως!!!
χαχαχα
Τα φιλιά μου!

*MArY_AnnE* είπε...

Καλησπέρα Εξύμνε μου!
Πλάκα πλάκα μόνο αυτός θα μας έβλεπε που πήγαμε στην παραλιά!
Αυτός μας μαρτύρησε!!!
ΧΑ!
Σε ευχαριστώ για τα κουράγια!
Τα χρειάζομαι!
Και επειδή έκανα ένα μικρό διαλειμματάκι δεν σημαίνει ότι δεν διαβάζω!!!
Πήζω αγαπητέ!

Τα φιλιά μου!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Λοιπόν γράψε ένα ραπ τραγούδι για την περιπέτειά σου και ονόμασέ το "at da club" θα κάνει θραύση χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.

Δεν σε πιστεύω οτι ο man in black που ήρθε να βεβαιωθεί οτι δεν θα μολύνετε την θάλασσα με το κέφι σας, εδωσε αναφορά στον Μάκη. Αυτό άλλωστε θα ήταν αχρείαστο. Μήπως είπε Τάκη, Λάκη, Πάκη ή ξέρω γω τι άλλο.

Για κουράγια στην εξεταστική προτείνω αυτό

*MArY_AnnE* είπε...

oO Καλώς τον μου!
Κι έλεγα που χάθηκε αυτό το παιδί..!

Λοιπόν που λες δεν είναι κακή ιδέα να γραφτεί ένα ραπάκι πάνω στα ανωτέρω.. αλλά έλα που εγώ δεν το κατέχω το άθλημα της στιχουργικής!
Αρα εσύ που ξέρεις τα πολλά έλα από δω και δώσε ένα χεράκι βοηθείας σε αυτό που πρότινες!
Μιας και έκλεισε ο Ξενώνας, μπορώ να φιλοξενήσω εγώ εδώ τις δημιουργίες σου για να μη λείψουνε από το φανατικό κοινό σου!

Σίγουρα Μάκη είπε.. αλλά τώρα που το λες.. πείσθηκα ότι είναι απλή συνωνυμία!
Όσο για το "αυτό" σου...
ΝΤΑΞ'!!!!
Δεν παίζεσαι!!!!
Τα φιλιά μου!

Stiliano είπε...

Καλημέρα Μαριάννα
αφού πέρασες ωραία, μη το πολυψάχνεις. Θα μπορούσε πχ ένα παιδί απ΄την παρέα να είχε πιεί κάτι παραπάνω, να πούλαγε μούρη στον μπράβο, και να είχατε άλλη κατάληξη.

Το χαμούρεμα σε κλαμπ με νευριάζει και μένα. Εντάξει ρε παιδιά, και μεις αγαπήσαμε, αλλά δεν κάναμε έτσι!
Αν θέλετε να βγάλετε τα μάτια σας, μη το κάνετε δημόσια!
Όχι τίπτα άλλο, μη βρεθεί κανένας πιό γαμηστερός από σας, και σας πηδήξει και τους δύο.
Πολλά πολλά φιλιά!!!

*MArY_AnnE* είπε...

Καλημέρα καλέ μου!
Θα συμφωνήσω μαζί σου!
Πρέπει να σκεφτόμαστε που και που τα χειρότερα!

Η αλήθεια είναι ότι για τους εν λόγω 2 δν νομίζω να υπήρχε πιο γαμηστερός, διότι το παιδί ήταν μαύρος.. και έχω την εντύπωση πως αυτά που λέγονται για τους μαύρους ισχύουν κατά γράμμα!!!

Τα φιλιά μου!!!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Κάτσε κάτσε πες πρώτα τι είδους ραπ θέλεις

Θέλεις αυθεντική μαύρη... αφροαμερικάνικη... (ραπ)

"My mama is black but she ain't no fool
So let as to the beach cause this shit ain't cool"

Θέλεις εμινεμοράπ

"I own your beach cause you know I'm rich. Don't mess with me punk or I'll make you my bitch"

θες ελληνική τσοπανοράπ.
"Εγώ είμι τσοπάνος και θα πάω στη μπίτς
Φυγ' από δω χάμω μπρρρ κιτς κιτς κιτς κιτς"

Ζητώ συγνώμη από τους φαν της ράπ και τις μουσικής γενικότερα

Υγ: Για τους μαύρους εννοείς οτι είναι καλοί ράπερ έτσι?

Υγ2: Ο Ξενώνας μπορεί να έκλεισε. Αλλά ο φτο φιλοξενείται στην σπηλιά του δράκου του Νίκου. Ευχαριστώ για την προσφορά πάντως

*MArY_AnnE* είπε...

Απαντήσεις στα ΥΓ σου ΦτΟ:

Απ.ΥΓ1: Εεε... οι μαύροι είναι καλοί ράπερ, με πολλά και μεγάλα προσόντα..
Έχουν πολλά χαρίσματα όσο να'ναι!

Απ.ΥΓ2: Ποιος είναι αυτός ο δράκος ο Νίκος? Τονε ξέρω εγώ???

Και τέλος.. μου άρεσαν όλες οι εκτελέσεις σου!!!
Δεν μπορώ να διαλέξω κάποια!
Κ έτσι τις κρατώ όλες!!!!!
Σε ευχαριστώ που χάρησες για μια φορά ακόμη απλόχερα το ταλέντο σου!!!

Sir. Stefanos είπε...

Απο προσωπική πείρα:
1. Τα μικρά όλα έχου ξεφύγει μην τη ψάχνεις
2. Το αρκουδήσιον σε τέτοια μαγαζιά δε κάνει απολύτος τίποτα με τόσο κόσμο και καπνό δε τραβάει και επειδή απ΄ότι κατάλαβα ήταν ανοιχτό ένας ακόμα λόγος
3. Οι μπράβοι σας μάζεψαν γιατί σου λέει κάτσε μην είναι μεθησμένοι και έχουμε παρατράγουδα
Καλό κουράγιο και απο εμένα!

marionettie είπε...

Διαβάζοντας για την κυρία με τη βεντάλια τι θυμήθηκα! Περνούσα έξω από μια τράπεζα και ρίχνω τυχαία μια ματιά και δεν πίστευα στα μάτια μου! Ηταν μια κυρία μπροστά στο γκισέ όμοια με τις κυρίες του Τιτανικού! Ψηλή, λεπτή, αρχοντική, όλη ντυμένη στα άσπρα με μια μακρυά φούστα με δαντέλα, σατέν μπαλαρινέ παπούτσια του παλιού καιρού, άσπρο κομψό σακάκι, άσπρα σατέν γάντια (αλήθεια!), εντυπωσιακό παλιομοδίτικο γυαλί, και άσπρο μεγάλο καπέλο! Είμαι σίγουρη πως είχε και άσπρο ομπρελίνο, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν μπόρεσα να το δω. Σου λέω είχε βγει από τον Τιτανικό, ή από περιοδικό μόδας για τα 30s! Aλλά μπορώ να πω πως μετά το...σοκ μ' άρεσε, γιατί την εξέφραζαν αυτά τα ρούχα και ένιωθε άνετα, δεν το έκανε για να εντυπωσιάσει μονάχα, είμαι σίγουρη! Φωτογραφία δεν τόλμησα να βγάλω, αν και θα θελα, αλλά υποθέτω θα ήταν αδιάκριτο. Φιλιάααααααααα! Και το μπλογκ με τις φωτό το άνοιξα, που μου είπες να σου πω. Να είσαι πάντα καλά!